. . . فال روز دهم فروردین ماه 1392 خورشیدی . . .
باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠


 

 

فروردین:

ناراحتی که بین شما و یک دوست صمیمی پیش آمده است پایدار نیست و به زودی از بین می رود. همیشه خودتان را با شرایط وفق می دهید اما حتی شما هم گاهی لازم است نیازها و احساساتتان را برای دیگران بیان کنید تا از آن باخبر باشند. زمانی که حرف دلتان را بزنید احساس بهتری پیدا می کنید.

اردیبهشت:

به طور کلی شرایط کمی درهم برهم است و با دوست و همسرتان نمی توانید دردو دل کنید. در صورتی که آنها خیلی دوست دارند با شما صحبت کنند. اما شرایط کم کم تغییر می کند و می توانید در مورد مشکلاتی که اخیراً‌ خیلی ادامه داشته اند پیشرفت کنید.

خرداد:

امروز زمانی رمانتیک یا احساساتی است: تمایل دارید یک جا بنشینید و منتظر شوید کارهایتان درست شود. البته اگر واقعاً‌ با نشستن شما همه چیز درست شود واقعاً عالی است، اما اگر به دنبال شانستان بروید و خودتان اقدام کنید موفقیت بیشتری به دست می آورید.

تیر:

همه با هم در ارتباط هستید و منتظر پیشنهاد شما هستند.نمی توانید همه را خوشحال کنید و شاید برای یک نفر فرصت نداشته باشید.امروز به تمام مهارت هایتان نیازمندید.

مرداد:

اگر ممکن است، از هر گونه بحثی که منجر به احساسات ناخوشایند، کلافه بودن و دوری از فرد مورد علاقه شما بشود، خودداری کنید.به این معنی که از بحث کردن در مورد موضوعاتی از قبیل سیاست و مذهب خودداری کنید و در جایگاه ایمن، قرار بگیرید. اگر رازی دارید که می خواهید آن را حفظ کنید، مراقب باشید که نسنجیده راجع به آن صحبت نکنید.

شهریور:

شخصی امروز آزادانه صحبت می کند و شما نگران هستید که مبادا یکی از رازهای قدیمی تان را فاش کند یا شاید در مورد مسائلی صحبت کند که باعث خجالت و دست پاچگی شما شود.اگر با دوستی بیرون می روید با خرج کردن مخالفت می کنید.

مهر:

شخصی هر حرفی به ذهنش می رسد به زبان می آورد و گوش فرا دادن به او بسیار طاقت فرسا است.زمان که مکث می کند،هیچ معلوم نیست که می خواهد در مرحله بعدی چه مطلبی را عنوان کند و شما آرزو می کنید که ای کاش کاری به شما نداشته باشد.متاسفانه به نظر می رسد که شما نیزمورد بازخواست قرار خواهید گرفت ولی قبل از این که هر چیزی شنیده اید پاسخ دهید کمی فکر کنید.اگر بازی زخم زبان زدن شروع کنید در آخر چه چیزی نصیب تان می شود؟

آبان:

امروز اراده قوی ندارید و در مقابل هیچ چیزی مقاومت ندارید.شاید خوردن شکلات،خرید و یا شام خوردن در یک جای گران باشد.شاید در حال حاضربخواهید جایی را برای تعطیلات رزرو کنید،چه بتوانید مخارجش را بپردازید و چه نتوانید.در حال حاضر شعار شما این است:ازحال لذت ببر و آینده را فراموش کن.

آذر:

هر زمانی را که صرف برنامه ریزی برای آینده تان بکنید شریک سرمایه گذاری بزرگی است که بعدها بدردتان می خورد. اگر ایده هایتان را با یک شریک قسمت کنید نفع بیشتری خواهید برد. بهرحال گرچه به نظر می رسد که خیلی وسوسه می شوید خود را از شر جزئیاتی که در نقشه هایتان نمی گنجد خلاص کنید ولی نادیده گرفتن این جزئیات ممکن است به ضررتان تمام شود.

دی:

امشب ممکن است تنش و یا کشمکشی در محیط خانه به وجود آید. نزدیکان و عزیزان، شما را خیلی بهتر از آن چه که شما تصور دارید می شناسند. پس باید به سرعت فکر کنید و زندگی خانوادگی تان را آرام کنید. البته امکان دارد که هیچ چیز مهمی هم پیش نیامده باشد ولی سعی کنید که به این مسئله از چشم همسرتان نگاه کنید.

بهمن:

امروز در محل کارتان مشکلاتی در پیش دارید پس خود را آماده کنید . با این که همیشه در کارتان دقیق هستید ممکن است اشتباه کنید یا خطایی از شما سر بزند و دستپاچه شوید. سعی کنید در کارهای مهم و جدی شرکت نکنید چون امروز روز دردسر است !‌

اسفند:

به شما قدرتی بخشیده شده که دیگران در هاله شما به تحسین قدم بزنند شاید موفق شده باشید یک ضرب شصت واقعی بزنید اما وسوسه نشوید که یک خود پسندی واقعی شوید اگر همینطور ادامه دهید شما عنوان آن خوش قلبی را که به سرعت به دست آورده اید می توانید گم کنید.

 




:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , طالع بینی , طالع بینی روزانه , فال قهوه , فال حافظ , فال روز دهم فروردین92 , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا